KKK

Mis on PostPal?
PostPal on veebilahendus, mis ühe klikiga ühendab kullerit vajava ettevõtte ning vaba kulleri, kes soovitud paki kiiresti ning soodsalt kohale viib või ära toob.

Millistes piirkondades on võimalik PostPal’i kullerteenust kasutada?
Hetkel saab PostPal’i kullerteenust kasutada Tallinnas ja selle lähiümbruses. Vaata kaarti

Kui kiiresti toimetatakse pakk kliendini?
Keskmiseks kohaletoimetamise ajaks on kujunenud 45 minutit. Kättetoimetamise aeg sõltub läbitava teekonna pikkusest, liiklusoludest, ilmastikutingimustest jmt asjaoludest.

Kas paki mõõtudele on ka piirangud?
Jah. Paki maksimaalne suurus võib olla 60 x 36 x 60 cm ning kaal 10 kg.

Kui palju maksab ühe paki saatmine?
Liitunud ettevõttele on esimene pakk tasuta ning pärast seda on ühe paki saatmise hinnaks 4,95 € + km.

Kuidas saab PostPal’i teenusega liituda?
Teenusega liitumiseks piisab kodulehel registreerimisvormi täitmisest, mispeale saadetakse vormi sisestatud telefoninumbrile sõnum PostPal’i konto aktiveerimiskoodiga. Liitumine võtab aega vaid mõned sekundid.

Millal kullerid töötavad?
Hetkel on kullerid saadaval E–R 9.00–18.00.

Kuidas saan olla kindel, et pakk jõuab turvaliselt kliendini?
Kõik meie kullerid on läbinud põhjaliku taustakontrolli ja koolituse. Kliendil on võimalik jälgida paki teekonda reaalajas ning anda hiljem ka kulleri kohta tagasisidet, mis tagab kvaliteetse teenuse. Lisaks on kõik PostPal’iga saadetavad pakid kindlustatud.

Kuidas toimub arveldamine?
PostPal esitab ettevõttele kuu alguses möödunud kuu jooksul saadetud pakkide eest koondarve.

Kas ettevõttele on seatud miinimum, palju on vaja ühes kuus pakke saata?
Ei, sellist miinimumi ei ole. Kui ettevõte ei saada ühe kuu jooksul ühtegi pakki, ei esitata ka arvet.

Kas PostPal pakub pakkimisteenust?
PostPal pakkimisteenust ei paku.

Kui palju on PostPal’il kullereid?
PostPal’i lehel on täna registreerunud üle 500 kulleri, kellest praeguseks hetkeks oleme süsteemi lisanud umbes 100 kullerit. Uusi kullerid lisame jooksvalt vastavalt äriklientide arvu kasvule.

Kas PostPal on suunatud rohkem eraisikule või ettevõtetele?
PostPal on eelkõige ettevõtetele suunatud kullerteenus, kuid samas saadavad meie ettevõtetest kliendid tihtipeale pakke ka eraisikutele.

Kuidas saab PostPal’iga ühendust?
Küsimuste või probleemide korral võite alati pöörduda meie klienditoe poole aadressil hello@postpal.ee, telefonil +372 5854 7947 või veebilehel oleva vestlusakna kaudu.